Saturday, February 17, 2007

YES!!!!!!!!!!!!!!!!! I DID IT!!!!!!!!!!! (de kruikenloop)








YES !!!!!!!!!!!!!!!!! I DID IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( DE KRUIKENLOOP)



Wie had dat gedacht!! Ik loop naast mn schoenen van verwaandheid. Wat een heerlijk gevoel is dat!!

Ik had er al wel over gedacht om mee te doen, maar met het idee van als laatste finishen durfde ik eerst niet zo goed.

Ik hoorde van Linda dat er meer mensen zouden zijn die niet gewend zijn een wedstrijd te lopen, dus de loopschoenen aan en GAAN!!!!!

en daar heb ik geen spijt van, het smaakt naar meer.

De tijd was niet eens zo slecht omgerekend 35,55 , ( de tijd stond op 1.24 toen ik startte) dus 8.2 km per uur.

Linda en haar loopmaatje hebben ook meegedaan, zij waren na 30 min binnen dus 10 km/uur.

Was nog lachen onderweg, er was ook een wegwedstrijd, ik werd door 2 lopers ingehaald die met de 2e 5 km bezigwaren, roept er een langs de kant tegen mij

JE HAALT 'TJE HAALT'T

ja zeg ik, ik lig derdes..............

Het is in ieder geval voor herhaling vatbaar, ik ben de nieuwe wedstrijd al aan het uitzoeken.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home